maj 02, 2007

Allehanda roligheter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jonas skickar in en födelsedagsnotis till Nerikes Allehanda
Till en början så förkastade jag hela idén om att vara med i tidningen men sen kom jag på att man inte alltid behöver vara seriös när man fyller i diverse formulär. Tyvärr bangade jag på att skriva in runmagi som intresse när de ringde för att bekfräfta allt, men men.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jonas ritar Björne på fyra ben och kommer med i Aftonbladet!
Jag har faktiskt inget minne av att jag ritade den här teckningen men att döma av resultatet så hade jag förmodligen rökt på.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jonas studentmössa!
Det här kan säkert också ses som omoget men på något sätt kändes det mer minnesvärt än att bara ha ett tråkigt namn.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jonas snor ett inramat Sibylladiplom
Jag skyller på grupptrycket. Eller möjligtvis inre röster. Men diplomet hängde faktiskt väldigt lägligt vid bordet och i ett obevakat ögonblick åkte det ner i papperskassen. Helt otroligt att de som satt bakom inte såg något. Fast vi vet alla att min mörka sida tillhör det flutna nu. Förlåt Gud.



Autograf från Leif "Loket" Olsson
Om inte den här autografen drar in ett sexsiffrigt belopp på Ebay om tio år lovar jag att kyssa Leffes fötter.

Inga kommentarer: