juli 06, 2008

Mitt hemliga liv som skribent

Jag lever ett dubbelliv. Eller snarare trippelliv med tanke på att jag har två bloggar. Det tredje livet handlar om min roll som skribent på en ungdomssida. Hittills har jag inte varit särskilt aktiv och jag kan inte garantera att jag kommer bli mer aktiv i framtiden även om jag verkligen vill det. För idéer har jag. Det är mest gnistan som saknas. Än så länge har jag bara skrivit en text som inte finns i bloggen men förhoppningsvis blir det ändring på det. Jag vill helst hålla det separat för att inte fastna i en viss typ av skrivande.

Orsaken till varför jag valt att bli skribent är att jag vill nå en större publik och därmed bredda möjligheten till att få kritik på det jag gör. Att läsarna till största del utgörs av 15-åringar är ju en annan femma.

Nu är mitt liv som skribent inte lika hemligt längre:
http://ungdomar.se/text.php?value_id=118680

Inga kommentarer: