juni 05, 2009

Fan vad häftig jag är, baby

Det är jag som glider omkring i min nya bil med ett krampaktigt tag om kuken bakom tonade rutor. Det är jag som glider runt i flip-flops, skrikiga badshorts, linne och solglasögon. Det är jag som lyssnar på en remix av "Svennebanan" i mobiltelefonen med hög volym så att alla andra kan höra. Det är jag som skryter om hur jag drack 1 liter Jägermeister i helgen och spenderade resten av kvällen med huvudet i toalettstolen. Det är jag som ligger på stranden, busvisslar åt tjejer och skriker "nice ass".

Fan van häftig jag är. Och i sommar ser du mig överallt.

2 kommentarer:

hatcho sa...

Men Jonas då! Jag trodde du var en mogen man! ;)

Vi hörs i höst, när du återvänder till nätet! Ha' de' gôtt!

jonas sa...

Tss, jag har då aldrig påstått att jag skulle vara mogen ;)

Ja vi lär säkert stöta in i varandra på något vis.