juni 04, 2009

Sommardöden

Sommaren blir en tillfällig spik i kistan. Under min vistelse i skärgården har jag bestämt mig för att inte släpa med någon dator med trådlöst bredband. Det är jag för lat och för snål för. Och min skrala besökarskara kommer att se allt mer eländig ut efter två månaders torka. Om jag fortsätter med att skriva i höst ordnar jag förmodligen något nytt ställe med ett coolare namn och tydligare profil. Nu är det knappt två veckor kvar, så det är bäst för mig att jag avslutar bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ NEJ NEJ! Vad ska vi då läsa i sommar?
Vi alla vill ju veta hur det går för dig, även fast, iaf jag, är övertygad om att du kommer göra succé.
Lycka till, hoppas du kommer att trivas!
/hon, den där

jonas sa...

meh, läs en bok eller nåt. tack för lyckönskningarna, självklart kommer det att gå bra. succé är bara förnamnet!