juni 13, 2009

Farväl!

Jag hade tänkt skriva en text om människor som missbrukar procent i vardagen, som i "jag är laddad till 120%" och "i dagens match kom laget bara upp i 70% men imorgon ska vi upp till 100%". Jag hade också tänkt skriva en cynisk text om hur jag inte tror på äktenskap, samt en text om hur vapen i teorin känns jävligt häftigt och även en underfundig sexnovell med titeln "Flickan och jordgubbsståndet". Istället har jag jobbat mer än vad jag tänkt mig, latat mig, lagat mat, kollat på Seinfeld, umgåtts med hon den där och latat mig lite till. Nu tar jag farväl på obestämd tid. När jag kommer tillbaka från skärgården blir det förhoppningsvis semester. Sedan får vi se. Jag har blivit erbjuden mer jobb på hotellet och ställt mig i privata bostadsköer. Dessutom har jag skaffat ICA-kort. Men mitt farväl är inte så dramatiskt. Jag fortsätter förstås att skriva i höst, om än kanske i en ny skepnad.

Ät inte för mycket glass nu! Och glöm inte att läsa hos Kalle.

3 kommentarer:

Sandra Ajax sa...

Tack detsamma! Hoppas du får det bäst!

Nathalie sa...

Hej!

Jag heter Nathalie och jag jobbar på ett nystartat företag som behandlar turism i Sverige. Vi är nu på jakt efter ett gäng bloggare som skulle vara intresserade av att flytta eller skapa en ny plattform hos oss! Jag kan tyvärr inte avslöja mer här, men maila mig så lovar jag att berätta mer!

natta_dj@msn.com (tillsvidare...)

Kalle sa...

Jonas! Missing you! In a non erotic-way.