oktober 24, 2008

Nästa vecka smäller det !

Trots att jag har ganska bra underlag för att stanna hemma så hoppas jag kunna genomföra praktikhelgen, tyvärr är jag inte riktigt på topp nu när det äntligen ser ut att bli lite mer stress. Inför nästa vecka finns det knappast någon tid för återhämtning men det är nog egentligen inte så negativt. En kväll framför TV:n med varm choklad, äppelkaka och filt skulle ändå bara bli tråkig, monoton, händelsefattig och alldeles...alldeles underbar. Nåväl. Nu är det allt eller inget som gäller. Och för ovanlighetens skull så befinner jag mig i en annorlunda situation. På något jävla vis så har jag lyckats trissa upp förväntningarna en aningens för mycket för att jag ska kunna känna mig bekväm. Jag är van att slå ur underläge, både medvetet och omedvetet. Nu är jag dock inte orolig för att det ska bli någon katastrof, däremot har jag en känsla av att perfektion kommer bli svårt att uppnå. Om det likväl skulle utmynna i en katastrof så är min plan att skylla på undermålig utrustning och på tok för höga radonhalter i väggarna. Sug på den, rödrockar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, en mysig hemmakväll utan måsten och stress hade ju varit som en bal på slottet för Askungen. Verkligen. Lycka till med alla prylar!

jonas sa...

Hah. Tack du!