oktober 27, 2008

Fuck fuck fuck!

Jag hatar att vara förkyld. Speciellt nu, med sämsta tänkbara timing. Jag blir sur, arg, cynisk och otrevlig när jag är sjuk. Det kanske inte märks så mycket utåt, men tankarna präglas av alla dåliga sidor som jag egentligen inte vill erkänna att dem finns. Visst, ilska är inte alltid dåligt och cynism i kombination med lite humor kan vara nog så roligt. Men inte just den här veckan, när jag egentligen borde befinna mig på topp. Istället vill jag att allt ska vara över, fast ändå inte. Ett uns av separationsångest har redan börjat gro. Dessutom upptäckte jag förstås i efterhand en hel del stav- och grammatikfel i det fucking jävla slutarbetet som jag pröjsat 60 jävla pecetas för att skriva ut och limma ihop i en mapp.

*hrsccchghhhhhscghht*

Vad fan glor ni på?

Fuck!

3 kommentarer:

hatcho sa...

Hej Jonas! Jag kan nog inte trösta dig med annat än: tur att det inte är tsk eller msk du skrivit fel på i ett recept ...

Anonym sa...

Jag lider med dig Jonas.

jonas sa...

Haha, nej det hade varit jobbigt. Eller kanske en oväntad smaksensation?

Tack i efterhand för den sympatiska lidelsen!