november 09, 2008

Ett mörkt avgasmoln hänger över mina axlar

Jag förstår inte hur vissa människor kan lägga så stort värde i ett litet plastkort. Det verkar som att de får erektion vid blotta tanken på motorolja och lukten av bränt gummi. Och jag har alltid tyckt att tanköppningen sitter i en väldigt bekväm höjd, men jag säger inte mer än så.

Äh, jag är bara sur på mig själv. Jag borde verkligen ha tagit körkort vid det här laget. Nu tjatar till och med förväntansfulla arbetsgivare som ringer och mumlar något om att "ja det vore ju bra med ett körkort". Jag har inga riktiga ursäkter, endast brist på motivation. Förhoppningsvis kan påtryckningarna från arbetsgivarna sätta lite eld i baken. Om inte så finns det ju bensin att ta till.

2 kommentarer:

hatcho sa...

Där satte du tangenterna på en öm punkt. Färsk, finhackad rå vitlök, fyra ggr om dagen gör bevisad nytta för potensen. Mkt billigare än stadsjeepar och jaktgevär (ifall någon vill spara).

Men duger det inte med cykel, att komma till jobbet? Det sparar iaf miljön.

Plastkortet är dock effektivt som leg. Så kämpa på!

jonas sa...

Åh, då kan man alltså dra slutsatsen att vitlöksdoftande män är synnerligen potenta.

Cykel är tyvärr uteslutet. Men just nu går det bra ändå.