juli 19, 2007

Blogger har alldeles för bra indexering

Jag har på kort tid blivit ofrivillig representant för discolampor och Kid Downs album "The noble art of irony". Samt gruppknullade fruar, porr med mammor, blinkande badankor, Volvo 740 och Mats Sundin. En viss efterforskning visar att det faktiskt finns blinkande badankor. Steget över till elektriska badankor känns inte längre lika stort.

Nåväl, att lura intet ont anande googlare är inget jag har något emot. Och det här inlägget gör knappast saken bättre. Känn er blåsta på konfekten!


Tillägg: Det finns elektriska badankor också, jag visste det hela tiden! Ända sedan den där dagen i gymnasiet när jag skrev dikten har jag haft det på känn:























Om jag någon gång får för mig att lämna jordelivet på egen hand är en elektrisk badanka mitt förstaval. Så originellt och så...så fulländat.

Inga kommentarer: