juli 31, 2007

Jag har växt!

Och det beror inte på att jag sitter med handen under bordet eller tänker snuskiga tankar. I så fall vore det ju rent av perverst att skriva om det. Usch. Nej, jag har växt i besökarantal. Egentligen är det inte det som är mitt huvudsyfte men jag kan inte påstå att det skadar mig på något sätt. Till höger finns en karta över vilka städer den senaste månadens besökare kommer ifrån, dock bakas mindre orter ihop i större knutpunkter.

Totalt sett blev det 362 förstagångsbesökare och 251 återvändande i jämförelse med maj som gav 67 förstagångsbesökare respektive 93 återvändande. Bredvid Schulman himself blir det förstås rätt klent, han har förmodligen lika många besökare per timme om inte mer. Men ändå liksom.

Här nedan följer ett par värmande citat från mitt sommarpratande på Lunarstorm och från bloggen:

Fortsätter du så här förväntar jag mig att finna dig på bestsäljarlistan inom få år. Keep up the good work!

Fint, Hemingway!

Du kommer att lyckas med det du företar dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätt skriva, för du lyckas bra med det du skriver, och det är alltid intressant att läsa dina texter!!

jonas sa...

tack. jag är nog en lika stor bekräftelsehora som alla andra. oh well.

Anonym sa...

Alla är vi horor!