juli 15, 2007

One night stand

3 kommentarer:

hatcho sa...

Har du fotat byrån själv? Går du på auktioner?
Diskuterar du i några forum? Själv kollar jag ibland in på svt Opinion. Oftast blir det för mycket hö-vä, men ibland får man info inifrån ex.vis Forsmark (när det var hyperaktuellt).
Jag blev verkligt intresserad av din blogg! Du kommer att lyckas med det du företar dig.
Hej igen/hatcho

jonas sa...

Jag är ledsen att göra dig besviken men det här inlägget var bara tänkt som ett skämt med uttrycket "One night stand" som syftar på engångsligg. Men det händer att jag går på loppisar.

Jag hänger mest på Flashback.info som kanske inte är helt seriöst alla gånger.

Tack för alla fina ord!

Tourbillon sa...

Fantastisk humor. Jag fattade direkt ;) Är glad för att jag råkade hamna här på din blogg, underhållande som tusan. Eller som man säger:

skit kul...